Sahabat Keyboard

1 January 2011

**keluargaku, duniaku**



Orang selalu kata... tanpa mak & ayah sape la kita... aku akui ppatah 2 krn aku sndri boleh dikatakan sorang yg tak mampu nk survive sndri jika tiada mereka sbg p'damping dan pembimbing aku... 


soalan yang paling popular mase aku bdak2 dlu... yg sering org tnye kat aku... "antara mak & abah, sape yg paling mazni rapat & manja?" jwpn ku mudah sje... sudah pstinye la mak... ank prmpuan kan.. tunggal prmpuan plak 2.. bongsu lg... msti la ank mak... ehehheh

mak aku namenye Asmah Binti Mat Zain... lahir pd 19 November 1961 di pulau pinang.. (jgn slh anggap.. xde kne mngena ngn ank mami.. mak aku melayu tulen) menamatkan zaman bujangnye pd usia 24 thun pd tanggal 23 November 1985.. 



seterusnye.. insan lelaki yg paling ku sygi & cintai.. mstila abh aku... nama diberi Abd Razak Bin Salleh.. sorang yg sgt sukekan kucing (turun prangai abh ni pd ank2 die) compare ngn adik-bradik die kn.. abh aku bleh diktakn agak pnyabar orgnye... x pnah la nk bebel2 bnyk2.. dlm bnyk hal die lbih suke m'diamkan diri... tp AWAS! diam2 ubi b'isi.. skali die mngamuk.. mau t'balik bumi ni dok ats awn.. awan dok bwh bumi... hahhahahah
mgkin 1 klebihn yg Allah nk bg pd abh aku ni.. die ank merdeka.. lahir thun 1957... nk tau umo die bpe?? tggu la ikln kt tv.. malaysia skrg ni da bpe thun mrdeka.. 




& org yg pling pnting dlm idup aku... org yg kuar sme dr tmpt mn aku kuar... (kuar dr prot mak aku la..) 
my older brother!! Muhamad Asyraf bin Abd Razak... mmg ank abh.. sbb tarikh lahir pun kongsi ngn abah... 25 Oktober.. huhuhuhu yg beze abh 1957.. die 1986... sorg yg sgt kuat mengusik... kalu ngn aku.. slagi aku tak nangis/jerit/gelak.. slagi 2 la die usik aku.. mmg best punye abg... sbb die sgt mlindungi tatkala aku di sisi die... jgn mmpi la nk dpt kacau aku.. sbb aku da de baik punye bodyguard! ahhahahhahah





ni lah yg dinamakan "keluargaku, duniaku" tnpe mereka, hidupku pnoh dgn sunyi sepi malah malamku sentiasa dtemani dgn mimpi2 bruk blaka.. Ya Allah... sesungguhnye aku memanjat kesyukuran krn KAU kurniakan aku keluarga yg sgt harmoni & bahagia... 



No comments:

Post a Comment