Sahabat Keyboard

1 January 2011

**Selamat Datang ke Corat-Coret Mazni Syafiqah**

Assalamualaikum pd sume manusia2 yg sudi m'jengah ke blog ciptaan yg x sberapa dariku ini...  
Ini merupakan blog ke-2 aku... yg ptame 2 bkn aku yg buang.. tp dia yg da sudi nk m'ilagkn diri dr idup aku.. (sbnrnye lupe password..2 yg x bleh nk bkk 2 huhuuhuh) 
1st of all, aku nk jlaskn 1001 prkare knp aku m'cipta semula blog aku ni..

  • nk menyiapkan satu assignment yg agk pelik...
  • ats p'mintaan sume shbt2 aku yg suro aku join dorg miliki sbuah blog utk mluahkn prasaan...
  • aku da boring dgn fb...
jd jelaslah skrg akn niat aku ni kan.. so kwn2.. ssape yg da penah jmpe blog aku yg ptame dlu.. yg rpenye mcm blog aku skrg ni... cume yg bezanye de entry psl sotong piala dunia 2.. elakkn dr m'jd follower page t'sbut ye... sbb scare rsminye aku mmg xkn pnah nk cube nk igtkn balik pe password entry nye... & scare rsminye gak.. 
aku merasmikan blog aku yg baru ni... sgale luahan ati dan prasaan insyaAllah aku taipkn disini... jmput2lah jd follower t'hormat aku... jgn malu2 plak ye... sile2la.. rajin2kn la jari jemari korg 2 m'komen sgala entry aku.. huhuhuhuhu....

No comments:

Post a Comment