Sahabat Keyboard

26 June 2012

Kemunculan Semula

uhuk2!! Bismillahirrahmanirahim.... Assalamualaikum semua yang membaca.. heheh.. dah berhabuk da blog aku ni...



welcome back to myself~~! dah setahun meninggalkan blog tnpa khabar berita...kini aku kembali menaip di sini.. tetapi dengan azam baru... suasana baru... & idea baru! 


long time no writing... tetibe je jadi rindu balik untuk meluangkan masa di sini... ramai yang tanya, bile mau kembali menaip blog??? semuanya angkara "Kisah di Kampus" aku tu... Berhenti secara tiba-tiba tanpa pesan.. :) 


Pasti korang masih ingat lagi bagaimana rupa blog aku yang dulu... ingat lagi tak?? dengan header nye xde.. just ade nama aku je... "Aku Mazni Syafiqah" nampak sangat idea cetek kan... dengan background bunga2 & reben dengan warna merah hati yang tak tukar2.. da macam blog budak2 da~~ malu dengan member2 yang blog nye jaoh lebih advance daripada aku.... nak buat mcm mana... cetek IT... tak reti nak modified blog sendiri.. puas minta tolong orang sane.. orang sini.. semuanya bizi.. 


Disebabkan dengan presentation blog aku dulu la... aku malu nak publish pape2 lagi... segan nak share pe yg aku taip kat FB... rasa malu sangat.. takot2 orang kate.. "blog tak menarik langsung" huhuhuh!! aku tak salahkan orang.. tapi salahkan diri sendiri sebab cetek knowledge...


TETAPI... start dari sabtu yang lepas... tetibe je hati tergerak untuk mencuba menggodam blog sendiri.. Nak jugak cuba membuat blog sendiri tanpa bantuan orang lain.. Kononnye nak belaja la... heheh..! dengan berpandukan blogger2 yang senior2.. aku buat everything sendiri... dari header (smpai tidor pown pukul 2) buat header je pown.. pakai photoshop kan... memang lembab la.. belaja plak sendiri kat utube~~ huhuhu! 


Alhamdulillah... Syukur sangat2... Allah bagi ilmuNYA.... aku berjaya jugak... walaupun mungkin tidak seberapa cantik berbanding dengan blog orang lain yang jaoh lebih hebat.. tapi aku puas hati.. sebab berjaya buat semuanya dengan usaha sendiri.. tak de lah asyik mengharap orang kan.. =D


Dengan idea dan nafas baru ni... aku akan cuba lebih perbaiki dalam penulisan blog.. walaupun blog ini d create tahun lepas, tapi aku masih baru dalam penulisan yang baik... kepada blogger2 yang dah terror dalam dunia blogging ni, kalau ada pape kekurangan pada blog aku ni... Kowt2 la korang ade idea yang lebih menarik untuk dikongsi.. bolehlah mesej aku di FB.. jasa baik korang, aku appreciate sangat2! 


enough for promotion~~! lepas ni aku akan luangkan lebih masa untuk menaip lagi perisian yang lebih memberi faedah & jugak cerita2 yang mungkin menarik! thanx for reading!! Thanx for support! =D


AHLAN WASAHLAN TO MY NEW BLOG!





2 comments:

  1. dear !! miss u lah~ jgn lupe blog ak jgk taw ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuppp!!! sayang!!! aku akan follow ko gak!! sme2 kte support pnulisan msing2~~ :D

      Delete